Elsker fortsatt Cameron Diaz
Justin Timberlake har fortsatt varme følelser for Cameron, derfor får ingen snakke stygt om henne. Britney, derimot, har han glemt.
(SIDE2): Etter et fire år langt forhold, noe som kalles langvarig i Hollywood, gjorde popkongen Justin Timberlake og skuespillerinnen Cameron Diaz det slutt tidligere i år. Men paret er fortsatt gode venner.
- Det er vanskelig å snakke om, fordi vi snakker om en person jeg elsker og respekterer, forteller han i et intervju med det engelske magasinet GQ.
Den Norges-aktuelle sangeren, som normalt holder ganske tett om sitt privatliv, poengterer at han aldri kan få seg til å snakke stygt om Cameron, eller tillate at noen andre gjør det.
- Hvis jeg hører noen si noe stygt om Cameron, så har jeg et par ord å si til dem, sier han i maiutgaven av magasinet.
Britney - hvem er hun?
Til gjengjeld er ikke følelsene like sterke når det kommer til en annen av hans eks-kjærester; Britney Spears.
- Helt ærlig, det er så lenge siden, sier Justin da temaet kommer opp.
Derfor rister sangeren også bare på hodet av ryktene om at han sendt en skjult og kodet hilsen til Britney under sin tale på Brit Awards i februar.
Kodet beskjed?
Under talen sa Timberlake: «Slutt med å drikke! Du vet hvem jeg mener. Jeg snakker til deg. Du blir sjuskete», sa han. Flere aviser tolket det som en hilsen til Britney.
Justin påstår i intervjuet at han ikke kjente til ryktene om Britneys nedtur, og at han er overrasket over at avisene tolket det han sa slik.
- En kodet beskjed til Britney? spør han vanto, mens han rister oppgitt på hodet.