DumDum-fritt i 2007
DumDum Boys tar pause resten av året.
(SIDE2:) DumDum-manager Steinar Vikan sier til Dagbladet at Trøndelags største rockeband tar det rolig i år.
- Vi har fått mange jobbtilbud, men takker nei til alle konserttilbud. Vi skal ikke spille offentlig i år, sier Vikan til avisen.
Dagbladet spekulerer videre i om spillestoppen skyldes arbeid med ny plate, men det kommenterer ikke Vikan. DumDum Boys gjorde et solid comeback med platen «Gravitasjon» i 2006, etter flere års pause.
Mer DumDum Boys: