Doherty tatt med dop - igjen
Pete Doherty ble natt til søndag igjen arrestert for besittelse av narkotika.
(SIDE2:) Dermed spørs det hva dommeren sier som ga Pete Doherty en siste sjanse til å forsøke og få bukt med sitt narkobruk.
Babyshambles-stjernen og kjæresten til Kate Moss har både overfor kjæresten og retten lovet høytidelig å gjøre en helhjertet innsats for å slutte med dop.
- Folk nær meg har fått nok, sa han til dommeren.
Sist gang han var innlagt til rehab, smuglet han dop inn til tenåringene han var innlagt sammen med.
Ifølge The Sun skal Doherty ha blitt stoppet av trafikkpolitiet og ha hatt både cannabis og crack på seg. Hva som skjer videre, er uklart. Men dommeren ga klar beskjed om at han ble tatt en gang til, vil det bli fengselsstraff.