Det klikket for 50 Cent
Rapperen 50 Cent skal ha smadret kontoret til plateselskapet sitt.
(SIDE 2): Da plateselskapet G-Unit slapp ut en musikkvideo og en sang på internett før den fastsatte datoen, ble 50 Cent sint.
Rapperen skal ha troppet opp på plateselskapets kontorer hvor han rev en plasmaskjerm ned fra veggen, kastet mobilen gjennom et glassvindu og sa at han dro på ferie, melder MTV.com.
Det var låten «Follow My Lead» som ble lekket på nett. Musikkvideoen til låten dukket opp på YouTube. Videoen er nå slettet fra tjenesten, men er tilgjengelig andre steder, melder MTV.com.
Dommedag 11. september
Ifølge kilder skulle ikke «Follow My Lead» bli utgitt før albumet «Curtis» kommer i butikkene, noe som skjer 11. september.
Dette er samme dag som Kanye West slipper sitt nye album. 50 Cent har tidligere truet med at han aldri vil gi ut et soloalbum igjen om han ikke selger mer enn West på slippdatoen.
Dessverre har ikke den trusselen hjulpet på forhåndssalget. På amerikansk iTunes ligger salget til Kanye Wests «Graduation» langt over 50 Cents salg melder Associatedcontent.com.
En måned før det slippes ligger albumet til Kanye som det tredje mest solgte på hele iTunes. Singelen «Stronger» ligger på en 2. plasst på singellisten, mens 50 Cents siste singel med Justin Timberlake, «Ayo Technology», ligger på en 9. plass.