Britney viser seg igjen
Britney Spears er ute av rehab og skal få fart i artistkarrieren. Nå har hun begynt å trene igjen.
(SIDE2:) Tirsdag kveld ankom Britney Spears sitt vanlige dansestudio. Iført et nesten engelsk antrekk med tweed og hatt over den mørke parykken, lot Britney svetten sile inne på trening.
Nytt album
Treningen settes i forbindelse med de siste rapportene om at Britney nå skal begynne å jobbe med et nytt album. Ifølge amerikanske medier har hun allerede forsøkt seg på duetten «You're All I Need to Get By» av Marvin Gaye og Tammi Terrell med gamlekjæresten Justin Timberlake.
Britney var allerede i gang med forarbeidet til albumet da hun ble innlagt på klinikken Promise i Los Angeles.
Spears forlot klinikken for kort tid siden etter en måneds opphold. Det er tydelig at hennes rådgivere og samarbeidspartnere vil ta fastere grep om den tidligere popprinsessens karriere.
Advokatmat
Kort tid etter at hun forlot klinikken, gikk hennes advokater i USA og i England hardt ut mot britisk presse som satt på informasjon solgt til dem av en utro tjener på rusklinikken.
I tillegg skal Britneys eks-mann Jason Alexander få merke at han, ifølge advokatene, har brutt en taushetskontrakt han skrev under og uttalt seg om Britneys dopproblemer i pressen.
Britneys offisielle side ble tatt ned for en god stund siden da superstjernens problemer begynte. Nå er den tilbake med et nytt design og med hilsener fra alle Britney-fans i perioden hun har vært borte.
LES MER:
Britney kvesser klørne mot eks