Britney innlagt igjen
Torsdag kveld ble det kjent at Britney Spears, som tirsdag sjekket ut fra en avvenningsklinikk etter 24 timer, er lagt inn igjen.
(SIDE2:) Det er kjendisnettstedet People.com som har fått bekreftet at Britney ble innlagt på en avvenningsklinikk for rusmisbrukere.
Britneys mor skal ha kjørt henne til Promises-klinikken i Malibu i Los Angeles.
Det er advokaten til Britneys eksmann, Kevin Federline, som sier til People at popprinsessen igjen har søkt behandling for sin krise.
Torsdag ettermiddag ble det også klart at rettshøringene om omsorgsretten til Spears' og Federlines to barn er utsatt. Federline ønsket på bakgrunn av Britneys viltre fremferd å fremskynde rettsrundene for å få omsorgsretten, men ettersom Britney nå er inne til behandling igjen blir dette utsatt på ubestemt tid.
Tirsdag denne uken lot Britney Spears seg legge inn på behandlingsklinikken Promises, og skrev seg ut igjen dagen etter.
Mer om Britney: