Britney får kjeft av pappa
Jamie Spears mener Britney bare har seg selv å skylde på om hun skulle miste foreldreansvaret for barna.
(SIDE2): Britney prøver å få livet sitt på rett spor igjen i det siste, og har nettopp sparket agenten sin, Larry Rudolph.
Hun skal etter sigende være fly forbannet over at han fikk henne innlagt på avrusningsklinikken Promises, etter at hun var på byen nesten hver kveld i en måned, poserte på bilder uten truser og danset med strippere, og til slutt endte opp med å barbere av seg alt håret.
Les sakene her:
Britney tok av seg klærne
Hetset truseløs Britney
Se Britney barbere skallen
Britney kan miste barna
Nå er pappa Spears ute og forsvarer Rudolph i storavisen New York Times.
- Når Rudolph snakket med Britney om å bli lagt inn på rehabilitering gjorde han bare det både moren, jeg og et team med profesjonelle visste måtte gjøres. Hun var helt ute av kontroll. Larry ble den utvalgte som måtte brette opp armene og gi henne beskjeden, for å hjelpe å redde henne, skriver Jamie i en epost til avisen.
- Evig takknemlige for Larry
Nå unnskylder han datterens oppførsel.
- Spears-familien vil gjerne komme med en offentlig unnskyldning til Larry for uttalelsene vår datter har kommet med om han i løpet av de siste ukene. Uheldigvis skylder hun på ham og oss for det som har skjedd, og hvordan situasjonen er med henne, karrieren og barna hennes nå. Larry har alltid vært der for Britney. Og det vil vi alltid være takknemlige for, skriver pappa Spears.
Dårlig forhold
Britney svarer ved å fortelle om hvor dårlig forhold hun og faren har.
- Jeg ber for min far. Vi har aldri hatt et godt forhold. Det er trist at alle mennene i mitt liv ikke vet hvordan de skal akseptere en virkelig kvinnes kjærlighet. Akkurat nå velger jeg å fokusere på livet og musikken min, sier en av Britneys talspersoner til avisen.
Fødselsdepresjon
En venn av Britney skal ha forklart at hun ikke hadde noe form for dop i systemet da hun ble innlagt på Promises.
- De testet henne og de fant ingen ting. Hun ble flau over at hun måtte legges inn der når hun viste at hun led av fødselsdepresjon, ikke alkohol- eller dopavhengighet, skal vennen ha forklart.
Les saken her:
Britney har fødselsdepresjon
Om den snåle barberings-episoden skal vennen ha fortalt:
- Britneys tante døde nettopp av kreft, og hun hadde masse skyldfølelse fordi hun ikke hadde vært der. Hun var meget deprimert, og barberte hodet i solidaritet.