Beyoncé skadet fans

En bekymret Beyoncé skyndtet seg til sykehuset for å besøke fansen etter konserten i Missouri.

Publisert

(SIDE2): Uhellet skjedde rett etter at showet i Missouri hadde startet søndag kveld, da fyrverkeri som skulle være på scenen i stedet sprutet ut mot publikum.

To av publikummerne ble skadet og fraktet til sykehus, men ifølge BBC skal de bare være lettere skadet.

Bekymret stjerne
Beyoncé skal ha blitt så oppskaket av hendelsen at så fort konserten var over ble hun kjørt rett til sykehuset for å sjekke at fansen hadde det bra.

- Hun var veldig bekymret, sier oversøster Darryl Williams.

- Det var ikke et planlagt besøk, og vi gjorde så lite som mulig ut av det slik at hun kunne få tilbrakt litt tid med dem, sier Williams.

Takker fansen
På hjemmesiden forteller Beyoncé om uhellet, og video av fyrverkeriet skal ha havnet på flere nettsider. Hun sier hendelsen var «veldig beklagelig».

- Jeg besøkte de to fansene som ble skadet rett etter showet, og jeg er veldig takknemlig for at de kommer til å helt friske, skriver hun.

- Livet og karrieren min har vært velsignet med støtten av den beste fansen i hele verden. Deres sikkerhet og trygghet vil alltid være en topp prioritet og en av mine største bekymringer.

Beyoncés turné begynte i april i Tokyo, og ikke lenge etter var hun i Norge.