Marions søster åpnet moteuka

Oslo Fashion Week åpnet mandag - med Marion Ravns modellsøster på catwalken.

Publisert

SE BILDESPESIAL UNDER

(SIDE2): - Jeg er så stolt av deg, sier Marion Ravn og titter bort på sin yngre søster, Lisabeth (17).

- Gøy på moteuka
Vi er på Annen Etage på Hotel Continental i Oslo mandag kveld. Forventingsfulle moteentusiaster sitter benkret på første rad for å se høstens første visning.

Noen er kledd i korte sommerkjoler, mens andre viser siste skrik fra høstmoten.

- Det er så gøy at moteuka er i Oslo. Jeg var på Oslo Fashion Week og så søsteren min på catwalken i vinter, og har også vært på moteuka i New York, forteller Marion entusiastisk.

Liker norsk design
Det er designeren Karina Kjenner Titze med merket «Undorn», som er først ute med sin kolleksjon for sommeren 2008.

- Hun har kjempefine klær. Jeg brukte faktisk en kjole på coveret av HENNE for to år siden, så det er kult at det er nettopp henne min søster går for i kveld, forteller Marion.

Hvilket forhold har du til norsk design?

- Jeg oppdager mer og mer av norsk design, og har lånt en del klær av norske designere til musikkvideoer, forteller hun.

Har du noen favoritt?

Marion smiler.

- Ja, jeg har det, men er så dårlig på navn. Tror ikke jeg skal si noe, før jeg vet det helt sikkert.

Oppvarmer for Pink
Marion er nettopp ferdig med en deilig sommerferie som inneholdt avslappede dager rundt i Norge.

- Men nå er ferien over. Onsdag åpner jeg konserten for Pink i Tyskland, deretter er det konsert i Spektrum for One Call til lørdag, forteller Marion.

Så understreker hun med et lurt smil.

- Og den er helt gratis.

SE FLERE BILDER FRA VISNINGEN LENGER NED

Les mer fra moteuken i februar her: