Marianne og Aune gifter seg

Og hvis de får en gutt vil de kalle ham Marlon Brando Aulie

Publisert

(SIDE2): Marianne Aulie og Aune Sand venter barn sammen. Og de planlegger også giftemål.

- Ja, vi skal jo det. Vi skal gifte oss, sier Sand til Dabladet.

Mer fra Side2.no: Besøk forsiden

Paret bor for tiden i New York hvor de har sitt eget kunstgalleri. Nå arbeider de sammen om en ny smykkekolleksjon, og et porselensservise.

Begge har eldre barn på hver sin kant. Men denne graviditeten var ikke planlagt.

- Det skjedde en fantastisk maikveld i Oslo. Det var en sein kveld hvor vi satt og drømte om livet. Jeg fikk over meg en brunst av gammel storhet, og hun ble gravid på første forsøk, sier Sand til avisen.

Aune Sand har tidligere fortalt til Side2 at han og Aulie var kjærtester for mange år siden.

- Vi var kjærester da hun var 19. Da fikk Marianne gjennomgå.

- Hva mener du med det?

- Da var jeg seksuelt aktiv på et høyt nivå, da var det spetakkel under dynene. Det er en gave å få lov å være seksuell, det er jo bra mot hjerte- og karsykdommer og alt. Jeg hadde en periode i 20-årene da jeg levde som playboy, og da handlet det om å forføre så mange damer som mulig. Det å bli begjært, og få lov å dundre løs, for en mann er det helt uvirkelig, sier han.