Lindsay Lohan med ny biltabbe

Lindsay Lohan har igjen havnet i trøbbel - men i mindre skala enn tidligere.

Publisert

(SIDE2): Lindsay Lohan har ikke hatt sin beste sommer. Nå har hun igjen havnet i problemer etter ulovlig kjøring.

Heldigvis er verken alkohol eller narkotika involvert i den nye saken.

Ulovlig u-sving
Signe Dupuy anklager Lohan og hennes livvakt Jazman Bennett for å ha tatt en ulovlig u-sving. Dette skal ha tvunget Dupuy i å kjøre inn i Bennetts bil.

Da Dupuy gikk ut av bilen, skal Lohan bare ha stirret på henne før hun kjørte vekk. Bennett skal ha gitt henne falskt navn og nummer da Dupuy ba om forsikringsinformasjon.

7500 dollar i erstatning
Ifølge United Press International ønsker Dupuy 7500 dollar i erstatning, grunnet ødeleggelser, skader, smerte og lidelse.

Saken skal avgjøres i september.

En ulovlig u-sving er trolig det siste Lohan har i tankene om dagen. Hun har nylig blitt arrestert etter fyllekjøring og for besittelse av narkotika.

Les mer om Lohans skandaler: