- Lettest å synde i Norge

- Det var lettest å synde i Norge, mener Kristopher Schau. Torsdag skal han bryte dødssynden fråtseri.

Publisert

(SIDE2): - Vi reiste verden rundt for å begå hver og en av dødssyndene, men det var i Norge vi fant den synden det var aller lettest å begå, sier Schau.

Torsdag er det fråtseri som står på tapetet. Fråtseri ble før kalt svelgets synd og Schau skal forsøke å bryte den blant annet ved å koble seg direkte på en pølsemaskin for å bli verdens største pølse. Se innslaget i vinduet under.

I forrige uke handlet «De syv dødssyndene» om forfengelighet. Kristopher Schau, Øystein Karlsen og Morten Ståle Nilsen var i forfengelighetens høyborg, Los Angeles. Der fikk man blant annet se Schau gjenskape sin egen penis og gjennomgå en hakeoperasjon.

Se programmet på SUMO

Se video her:
(Artikkelen fortsetter under videovinduet)

196536

Forrige ukes program skapte seerstorm mot TV 2. Les mer om det her: Seerne raser mot TV 2

Da den verste stormen hadde lagt seg, gikk kristenavisen Norge IDAG gikk ut med en oppfordring til boikott av annonsørene rundt programmet. Torsdag hadde hele syv annonsører trukket seg.

Les mer om det her:Trekker seg fra «Dødssyndene»

13. desember, to uker før serien er ferdig vist på TV, kommer serien på DVD. Distributøren Scanbox, satser på å selge 50.000 eksemplarer.

Les også: Vil selge 50.000 dødssynder

Se «De syv dødssyndene» torsdag 8. november kl. 22:40

Les alt om programmet her: