Lars ute av «Skal vi danse?»
Får ikke kjempe om førsteplassen.
(SIDE2): Lars Bohinen og Alexandra og Kari Traa og Egor måtte ut i danseduell etter å ha fått minst poeng fra både dommere og seere.
Bohinen danset rumba, mens Kari danset tango.
Ønsket Kari videre
Etter at begge hadde danset, sa alle dommerne at de ønsket Kari Traa videre.
Og slik ble det, for seerne var nemlig enige.
- Jeg er ikke noe nervøs. Jeg har kommet så langt som det går nn. I dag synes jeg dansingen gikk helt ok, men jeg har sikkert mer inne, Sa Lars Bohinen til Side2 i pausen.
Mer fra Side2.no: Besøk forsiden
- Det var ikke viktig for meg i det hele tatt å komme videre til finalen. Jeg er glad for å ha kommet så langt som jeg har gjort. Det er superbra, og ikke minst veldig overraskende, sier han.
Bohinen forteller at han er ganske sliten etter dansekonkurransen.
- Vi har trent i snitt 7 timer om dagen, og det kjennes på kroppen. Jeg håpet nesten på at neste uke ble en friuke, i steden for en finaleuke. Finaleuken er dødshard!
Nå står det mellom Kari Traa og Atle Pettersen i finalen.
- Jeg synes det ligger i kortene at Atle skal vinne. Han er den beste av oss teknisk sett, og han har vært best hele veien, sier han til Side2.
Slik gikk det for danserne fredag kveld:
Med Jan Eggum som artist og tre dansepar som ville til finalen neste lørdag, var det duket for en spennende kveld i "Skal vi danse".
Alle parene skal danset to ganger i kveld.
Ordinær
Lars Bohinen og Alexandra Kaukrina var først ut med en rumba til "Kor e alle helter hen?"
Tor Fløsvik synes dansen var stilig, stram og tidvis elegant. Men savnet bedre fotbruk.
- En helt ordinær rumba, sa Fløtsvik.
Mer fra Side2.no: Besøk forsiden
- Fantastisk
Kari Traa og Egor Filipenko danset tango til låten "Mammas stolthet". Hun fikk skryt for å ikke synge med sangen under dansen.
- Du står godt på føttene, og er sterk i kroppen, sa Trine Dehli Cleve.
Atle Pettersen og Marianne Sandaker danset rumba til "En natt forbi" Christer Tornell savnet en ekstra nærhet i dansen.
Da Bohinen danset for andre gang, denne gangen paso doble, synes dommerne han hadde hevet nivået.
Kari Traa har visst også forbedret seg.
- Du var absolutt ikke knotete. Dette var en mye bedre jive enn forrige gang, sa Marianne Gulliksen.
Gulliksen sa at hun håpet folk husket å stemme på Atle, og ikke ta for gitt at han kom videre fordi han har vært en favoritt, etter at han hadde danset sin samba.
Tor Fløsvik synes han var ukontrollert, og at han flakset med armene.
Tilslutt fikk Atle flest poeng fra dommerne, mens Lars fikk minst.
4695