- Det har vært kjempevondt.
Linda Johansen først ut av «Skal vi danse».
Linda Johansen ble lørdag kveld første deltaker som røk ut av høstens kjendisspekkede «Skal vi danse» på TV 2.
– Sånn er det, men klart man blir lei seg, sa Linda Johansen få sekunder etter at sisteplassen var et faktum.
Da hadde hun gjort unna latinsk aften sammen med dansepartner Glenn Jørgen Sandaker, men uten at den tidligere modellen og «skjønnhetsgründeren» klarte å overbevise dommerne eller seerne.
Johansen skadet seg på trening tidligere i uka, og danset i smerter.
– Det har vært kjempevondt. Det smalt skikkelig i ribbeinet, så det har vært en smertefull uke, sier hun til kanalen.
Til tross for at hun røk ut med sin tango i beste sendetid på TV 2 lørdag kveld, er hun godt fornøyd med sin egen prestasjon.
– Det har vært fantastisk å være med. Det som er så synd er at den siste uken ble preget av snørr og tårer.
Dommerne var ikke nådige med Linda Johansen. Mens Karianne Gulliksen mente hun ikke hadde forstått hvordan hun skal bevege seg, mente Tor Fløysvik at det ble vinglete. (©NTB)