De beste reklamene fra årets Super Bowl
Dette betalte de en million kroner for - per sekund.

Hvert eneste år er Super Bowl den mest sette TV-sendingen i USA, og reklameverdenen har funnet ut at det er en kul greie å ha litt spesielle og påkostede reklamer under «The Big Game».
Det var faktisk Apple som satt trenden i 1984, med sin legendariske «1984»-reklame - laget av Ridley Scott - som kun ble sendt på TV én gang.
Denne utviklingen har gjort at nettopp en Supwer Bowl-reklame har blitt en greie folk skal se - og reklameprisene er skyhøye. Rundt 4,4 millioner dollar var prisen for en 30 sekunders spot under årets sending.
Eller sagt på en annen måte: Over en million kroner per sekund!
Vi har samlet noen av de reklamene som ble best tatt imot i år:
Budweisers savnede hund
McDonalds gratis mat
Esurance med Lidsay Lohan
Annonse
BMW tar en titt tilbake
Snickers all-star-reklame
Coca-Cola hacking
Fiats sex-reklame:
Always jentereklame
Apples reklame fra 1984:
Hvilken reklame liker du best?