Avstemning

Hva synes du om den nye «Cæsar»-logoen?

Er dette en forbedring?

SKVISET AV GAMMELT OG NYTT: Juni Anker-Hansen (Anette Hoff) setter ikke pris på endringene i konsernet. Det gjenstår å se hvordan hun takler den nye logoen (t.h.).
SKVISET AV GAMMELT OG NYTT: Juni Anker-Hansen (Anette Hoff) setter ikke pris på endringene i konsernet. Det gjenstår å se hvordan hun takler den nye logoen (t.h.). Foto: Foto: TV 2
Sist oppdatert
NYE TIDER: Logoen og slagordet til venstre byttes ut med den til høyre etter 14 år. Er det forbedring?
NYE TIDER: Logoen og slagordet til venstre byttes ut med den til høyre etter 14 år. Er det forbedring? Foto: Foto: TV 2

Logoen og det nye slagordet er utarbeidet i samarbeid med reklamebyrået McCann. Det vil være de samme fargene, men den nye logoen får et mer minimalistisk uttrykk.

Samtidig går «Hotel Cæsar» bort fra det karakteristiske slagordet «Et hjem for oss - et hjem for deg». Nå er det «Rom for alt» som skal lokke gjestene til hotellet, og seerne til skjermen.

- Dette gjorde vi blant annet for å synliggjøre at det har skjedd en utvikling i «Hotel Cæsar» etter 14 år og for å kunne få et arbeidsverktøy vi kan bruke i arbeidet med Cæsar fremover, i alt fra manusarbeidet, informasjonsarbeidet, markedsføring og promo og så videre, sier programredaktør Christopher Haug i en pressemelding.

Første episode med ny logo og nytt slagord ble sendt på TV 2 tirsdag.

Denne saken ble første gang publisert 13/02 2012, og sist oppdatert 01/05 2017.

Les også