Otto får suppestraff

Komiker Otto Jespersen gjør opp for råkjøringen ved å koke suppe for Oslos Natteravner.

Otto Jespersen

30 DAGERS SAMFUNNSTJENESTE lød straffen på da Otto Jespersen (52) ble tatt for råkjøring for tredje gang på to år. Den fartsglade komikeren må også finne seg i å delta i samtalegrupper med andre råkjørere.

Samfunnsstraffen består i å koke suppe til trøtte Natteravner i hovedstaden. Se og Hør informerer om at han på lørdag laget tomatsuppe og betasuppe til de sultne ravnene.

SELV OM OTTO nok ikke ser humoren i å koke suppe på nattestid ved siden av jobben som programleder i "Rikets Røst", foretrekker han nok dette fremfor fengsel.

Opprinnelig var han nemlig dømt til 15 dagers fengsel, men han anket dommen, og ble suppekokk i stedet.