Spørsmål til jordmor:
Jeg er en jente som har fått termin 9 nov. 2010. Har gått på pillen hele tiden uten om en liten periode i januar! Hvor sikker er terminen som blir regnet ut fra ultralyd? Og er det noen sjanse for at barnet kan ha blitt unnfanget rundt 24. januar?

Svar:
Du bør stole på at ultralyden har funnet rett termin. Det er alltid den vi nå går utifra. De som utfører ul. undersøkelsen er kvinner og menn med god erfaring, og de har veldig gode ultralyd apparater. Jeg føler litt at det også er noe annet du lurer på ! Skriv et nytt spørsmål til meg om det er noe spesiellt du tenker på. Så skriver du opp mail adressen din ( den er det bare jeg som ser ) Så sender jeg svaret til deg på din mal.