Lakserolje
Spørsmål til jordmor:
Er det farlig å ta lakserolje i 35uke? kan det sette igang fødselen allerede da?
Svar:
Hei! Det må du aldri gjøre!!Selv når du er til termin! Det er farlig, og kan gi deg "stormrier".
Er det farlig å ta lakserolje i 35uke? kan det sette igang fødselen allerede da?
Hei! Det må du aldri gjøre!!Selv når du er til termin! Det er farlig, og kan gi deg "stormrier".