Gravid?
Spørsmål til jordmor:
jeg har født før,og sist måtte jeg mellom 7 negative tester før den slo ut..jeg har stoppet på p sprøyten og fikk tilbax mens...nå er jeg 2 uker over tiden. men fikk negativ test. men symtomer som kvalme og ømme bryst har holdt på i to uker nå. kan jeg være gravid?
Svar:
Med den erfaringen som du har fra tidligere, så er det jo en mulighet.Du bør gå utifra det, og leve som om du er gravid.