Basseng
Spørsmål til jordmor:
Hei, jeg tror jeg er gravid, skal teste i morra..Men det jeg lurer på er om man skal holde seg unna badebasseng hvis man er gravid? jeg jobber på skole og er med 2.klasse i basseng hver mandag.. bør jeg unngå det?
Svar:
Du kan gå i bassenget så lenge du er trygg på at hygiene forhold blir overholdt. Det er sagt at man ikke anbefaler svømmebasseng de siste 4 ukene før fødsel.