Spørsmål til jordmor:
Hei Hadde sex på el dagen og jeg skal ha mensen i helgen,det fikk jeg i dag,men jeg blør ganske mye og klumper, hvorfor gjør det det? skjønner ikke hvorfor jeg aldri blir gravid,har prøvd i 3 mnd nå,meg el tester og alt. dette tar veldig på:( håper på svar.

Svar:
Hei! Jeg kan nok ikke med sikkerhet si hvorfor du har en annerledes blødning i dag. Slik du beskriver det så kan det høres ut som om du har vært befruktet, derfor kan det være at blødningen din er "klumpete".Det er slitsomt å jobbe for å bli gravid, men du må bare prøve å være tålmodig. Dersom dere begge to er friske så skjer det nok. Det er ikke unormalt at en må prøve i flere måneder før man lykkes. Det er ganske mange ting som skal klaffe. Stå på!