Flowerbomb årets vinner

Parfymen til Viktor & Rolf har slått godt an hos forbrukerne. Uttellingen ble tre priser under bransjens egen kåring.

Publisert Oppdatert

Hvert år lanseres det titalls produkter innen kosmetikk og hudpleie. Parfymer, kroppspleie, hudpleie og makeup. Det er vanskelig å holde tritt med lanseringene, om man ikke har lommeboken full av penger.

Tre priser

Onsdag kveld kåret bransjen selv sine favorittprodukter. I alt 125 produkter ble vurdert før Kosmetikkleverandørenes forening, KLF, kåret 14 vinnere.


Den nederlandske designerduoen Viktor & Rolf ble uten tvil kveldens store vinner. Som årets dameduft, årets annonse og årets design kunne ikke pressekontakten i Norge blitt mer fornøyd.

- Det var selvsagt veldig gledelig. Vi tar dette som et tegn på at folk virkelig skjønner hvor god den er, sier presseansvarlig for Viktor & Rolf i Norge, Sophie Rolfsen, til DetNye.no.

- Hvor viktig er priser som denne?

- Det er viktig både i forhold til bransjen, men mest i forhold til forbrukerne. Forbrukerne har tatt den i mot på en god måte, og vi håper vi har truffet forbrukerne i hjertet, sier Rolfsen.
Chanel årets beste

Den gjeveste prisen for kvelden var den siste utdelingen, nemlig kåringen av årets produkt.

I de andre kategoriene er et av kriteriene at produktet må være nylansert i året som var. I denne kategorien er det motsatt. Denne prisen går til det produktet som har den største evnen til å overleve i den stadige strømmen av nye produkter.

Vinneren ble Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion.

Her er juryens begrunnelse: Produktet er uparfymert og selges både til menn og kvinner. Det er den mest solgte fuktighetskremen i verden.

Har du lyst til å se listen over de nominerte? Sjekk ut hjemmesidene til Kosmetikkleverandørenes forening.

Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen