Sexy trening

Glem din personlige trener, og mens du er i gang kan du gjerne droppe tredemøllen også. Mannen din er gjerne den eneste fitnesstreneren du trenger!

Publisert Oppdatert
Kerry McCloskey er forfatter av boken "The Ultimate Sex Diet" og filosofien er enkel; jo mer lidenskap du kjenner, jo mer kalorier brenner du. Du og typen kan øke treningsformen deres ved å øke farten og intensiteten under sex. Her har du seks tips til hvordan dere kan trene og ha god sex på en og samme tid.

"Den ville Tiger"

Begge parter vil kjapt oppdage hvorfor 'Den ville Tiger' gir god nytelse og orgasme. Kvinnen setter seg på topp. I denne stillingen bøyer damen seg sexy fremover over mannen, i en mottakerposisjon. Her kan hun bruke bekkenmusklene til å "fange" mannen sin og klemme han godt mellom lårene. Kvinnen støtter seg ved å legge hendene sine hvor som helst på kroppen hans, for så å bevege seg selv opp og ned.

Dette gjør at kvinnen får bedre kontroll på dybde og følelsen av penetrasjonen. Hun kan variere det med å tirre partneren og gjøre sexen mer interessant. Opp og ned bevegelsen kan skape forskjellige følelser i underlivet enn den vanlige "kvinne på toppen"- stillingen da hun ligger på mannen og beveger seg frem og tilbake istedenfor å stå litt oppreist som i denne stillingen. Hun har selvsagt bedre kontroll over orgasmen sin hvis hun tillater dypere penetrering og hun kan stimulere g-punktet. Litt lettere penetrering vil stimulere ytre deler av vaginaen, noe som fremdeles vil føles godt for kvinnen. Hvis hun lener seg tilbake, vil dette stimulere klitoris.

I forhold til styrketrening vil dette tone musklene på innsiden av lårene og bekkenmusklene. For å få en bedre utsikt, kan mannen løfte hodet og spenne magemusklene sine. Mens han holder sin stilling så lenge som mulig, vil dette gi magemusklene hans en skikkelig trening. Han skal kjenne spenningen og klemme hardere når det kjennest tyngst. Han kan også strekke armene sine fremover og holde rundt partneren sin, da gleder han begge to samtidig.

Dyrisk spenning

Denne erotisk dyriske stillingen er veldig lik en bakfra-stilling, men her er noen få endringer. Etter at mannen kommer inni bakfra som i vanlig posisjon, lener kvinnen seg ned og støtter vekten sin på albuene sine istedenfor å stå på alle fire, mens mannen løfter et bøyd ben fremover istedenfor å knele på begge knær. Dette er svært erotisk for kvinnen fordi det plasserer direkte nytelse på g-punktet hennes som er på magesiden, og den vaginale veggen og som intensifiserer følelsen.

Kvinnen kan også manøvrere penetrasjonen ved å bøye ryggen litt og reise seg opp et hakk. Kvinnen vil føle spenning i tricepsene sine mens hun har sex i denne stillingen, mens mannen trener lårene sine mens bena hans er hevet. Han bør bytt ben halveis gjennom akten for å treffe kvinnens g-punkt fra en annen vinkel.

Sexy vektløft

I denne stillingen sitter mannen oppreist mens kvinnen sitter på ham med bena i luften. Hun holder rundt halsen hans mens han manøvrerer frem og tilbake. Dette er god trening for armene, magen og bena til kvinnen. Mannen vil tone armene sine mens han beveger kvinnens kropp, og dessuten styrke bena sine fra støtten han gir sin partner.

Trillebåren

Kvinnen ligger på magen på sengen med bena halveis åpne og knærne litt utenfor kanten. Mannen står bak henne ved sengekanten og løfter bena hennes opp mot penisen sin, og han kommer inn i henne bakfra. Kvinnen bøyer så bena sine og krøller de rundt ham mens hun låser de sammen med anklene sine. Mannen holder henne med hendene sine på lårene hennes.

Dette vil tone triceps og nedre del av ryggen. Dere kan også forsøke på gulvet. Hvis dere er virkelig talentfulle kan dere forsøke å gå rundt i rommet i denne stillingen!

Fatal fart

Denne stillingen er lik stillingen fra filmen"Fatal Attraction" når Glenn Close sitter på kjøkkenbenken mens hun og Michael Douglas har vill sex. Å kjøre på med skikkelig fart mens mannen står ansikt til ansikt mot deg, skaper en maksimal hetebølge på minimal tid. Han vil garantert komme raskt, så ta gjerne små pauser dersom det går for fort.

Denne stillingen er god trening for kvinnens mage og rumpe. Mens hun ligger på ryggen kan hun strekke ut bena rett i luften litt fra hverandre. Mannen kan bøye seg ned i en liten knebøy for å komme inni henne, han trener baken og lårene og når han bruker armene for støtte, trener han tricepsene sine.

T for Tirrende

Kvinnen ligger på siden mens mannen kneler og strekker bak hennes nederste ben slik at dere former en T sammen, så kommer han inni henne. Hennes øverste ben skal være strukket oppover og forsiktig støttet av mannen. Når dette gjøres riktig, kan det være en god stilling for dyp penetrasjon siden klitoris ligger åpen for stimulering. Denne stillingen øker følelsen og kan føre til en rask orgasme.

Illustrasjonsfoto: Colourbox.com
Kilde: ivillage.com

Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen