Provoserende sexy!

Det har rykte på seg som det mest erotiske og mest uvanlige undertøyet i verden. Butikken Agent Provocateur åpnet i Oslo denne uken.

Publisert Oppdatert
Etter å ha fått blant annet Kylie Minouge, Kate Moss og Dita Von Teese med seg på laget, har undertøysgiganten etablert over 30 butikker verden over.

-Utenom det vanlige

Kjendiser som Beyoncè og Madonna forguder det lekre under, det er til og med status å bli sett med bæreposen fra butikken! Reklamefilmene taler for seg. De er for provoserende til å kunne vises på TV og spiller på rå og sexy lidenskap mellom kvinner og deres lettdekkede private deler.

Det er over 13 år siden kjæresteparet Joseph Corrè og Serena Rees åpnet den første Agent Provocateur-butikken i London og siden har det gått slag i slag.

Da Corrè gjestet åpningen i Bogstadveien tirsdag, fortalte han til Dagbladet.no grunnen til hvorfor han og konen valgte å starte en undertøyskjede litt utenom det vanlige.

- Vi hadde en klar idé om å lage noe helt annerledes enn det som var tilgjengelig fra før av. Et sted midt mellom kjedelige, men behagelige bomullstruser og det relativt beskjedne utvalget undertøy for spesielle anledninger, som ofte bare var vulgært og horete. Vi ville lage noe som kvinner kunne føle seg vel i og - ikke minst - se fantastisk ut i, sier Corrè

Egen smak

Gründeren forteller at undertøyet skal skille seg fra alt det andre på markedet gjennom unik detaljefokusering. I tillegg selges ikke undertøyet i andre kjedebutikker.

- I dag er det et problem at alle merker egentlig prøver å være et annet merke. Når noen får suksess prøver andre å kopiere. Det er en skam egentlig, for kundene får mindre å velge mellom. Vi har blitt forsøkt kopiert, men heldigvis kan ingen måle seg med oss, sier Corrè.

Sammen med konen Rees har de grundig kvalitetssjekk på produktene som skal ut i butikkene, i tillegg følger de sin egen smak.

- Vi selger ikke noe som vi ikke liker personlig. Sånn er det bare. Derfor følger vi ikke trender og farger som gjelder akkurat nå. Kundene kan stole på at vi står hundre prosent bak alt vi tilbyr, selv om det at vi er så kritiske kanskje ikke gjør oss til de beste selgerne, sier Corré til Dagbladet.no
Med kommersielt innhold
Med kommersielt innhold

Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning