Mektig Madonnamote

- Jeg ække skapt for dette! - Jeg vil ha den!! Det var liv på H&M da de lanserte "M by Madonna" torsdag.

Publisert Oppdatert
Det ble til slutt litt trangt om plassen da Hennes & Mauritz butikkene startet salget av Madonnas nye klesmerke " M By Madonna" på torsdag. Ikke rart noen ble litt tullerusk i hodet.

Liker klærne

-Noe av det ser jo veldig fint ut, jeg ser etter de toppene med puffermer og de er det flere av, hører vi en jente fortelle fra prøverommet.

En annen jente mener at hun ikke får sett så mye under åpningen av salget;

- Det er så mye folk her så det er litt vanskelig å danne seg et helhetsinntrykk, men jeg har sett noen av klærne i annonser, noe likte jeg, annet var litt merkelig, sier hun.

Man kan trygt si at det var Madonna-hysteri i butikken da den åpnet klokken ti. Utenfor var det dannet en liten kø som ikke skulle være for vanskelig for lokalene å takle. Men da dørene ble åpnet, ble det til at alle samlet seg på ett sted; Der hvor Madonna-kolleksjonen hang.

Hvit og svart

-Jeg vil ha den, men den er ikke slik jeg hadde forestilt meg at den skulle være!

Noen er fornøyde, andre er skuffet. Klærne henger på rekke og rad, fargene skiller seg ikke særlig ut i lokalene da nyansene svart, hvit, marine og beige er trygge gjengangere. Hvite trenchcoats og svarte frakker, hvite sommertunikaer og konservative pynteskjerf med Madonna-mønster trykket på. Kjeden har også lansert pumps og andre småsko for anledningen.

- Jeg synes at klærne er veldig fine, det som er bra med de er at de er elegante. Jeg liker veldig godt silkelooken, og stoffene føles lette, sier Matilde Wilhelmsen.

Hun har fritime og ville derfor sjekke ut Madonna kolleksjonen da butikken åpnet i går morges.

- Jeg har sett en del reklame for kolleksjonen. Ikke alle klærne er like fine, det er noen rare dresser og sånn, men ellers så synes jeg at det er mye bra, sier hun.

Klassisk

Presseansvarlig Guro Forseth forteller at kolleksjonen gjenspeiler Madonnas signalplagg.

- Jeg synes at klærne kan brukes av mange kvinner, du ser rundt deg her at det er kvinner fra 16 år og oppover mot 35 år. Kolleksjonen er ganske klassisk og man kan mikse og variere veldig, om ikke hele antrekk så en topp eller tunika eller kimono til jeans. Det er litt glamour over klærne, men de kan også brukes til hverdags, forklarer Forseth.

Hun tror at kundene vil ta godt i mot kolleksjonen.

- Slik som de ser ut nå, vil det gå veldig bra. Forbrukerne får noe nytt i sitt slag, og det er positivt.



Madonnahysteri:


=images) value = 0; show(value); }


Med kommersielt innhold
Med kommersielt innhold

Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning