Madonna og H&M: Moderne tvist, feminint klassisk

Det kreative samarbeidet mellom Madonna og Hennes & Mauritz fortsetter med ankomsten av “M by Madonna” - motekolleksjonen som kommer til butikkene i midten av mars.

Publisert Oppdatert
Designsjefen i butikkjeden, Margaretha van den Bosch og Madonna, har samarbeidet og utviklet en kolleksjon med klær som reflekterer Madonnas motesans, moderne eleganse og femininitet.

Design med tilbehør

-Madonna har en imponerende motesans og kjenner trender. Hun er svært profesjonell, inspirerende og entusiastisk. Hun har vært involvert i hver minste detalje på hver eneste design. Resultatet er "M by Madonna" som handler om mote som folk virkelig kan elske og gå med sesong etter sesong, sier van den Bosch.

Den unike og samtidig klassiske "M by Madonna" - linjen inkluderer glamorøse topper, streetjakker, skreddersydde blazere og andre klær som sjortekjoler og kimonokjoler. En Madonnafavoritt er en stilfull trench-coat i bomull eller skinn. "M by Madonna" er hovedsakelig i nøytrale farger som hvit, svart, khaki og grå.

Stoffet varierer fra silke, bomull, viscose, jersey og kroppsformet lycra. Hele kolleksjonen er merket med en "M" - logo på sømmer, glidelåser og knapper. I tillegg til "M by Madonna" - looken , kommer en komplett serie med accessories som solbriller, partyvesker og lærbelter.

Drømmesamarbeid

Samarbeidet med musikk og mote mellom de to gigantene, startet sist vår når H&M supplerte med en hel kolleksjon av hverdagsklær for Madonnas turnètropp med band, dansere, crewmedlemmer og Material Girl Madonna. Den første kolleksjonen inneholdt en spesialdesignet joggedress som ble solgt på H&M verden over.

H&M ble grunnlagt i Sverige i 1947 og har i dag over 1300 butikker i Europa, Nord Amerika, Midtøsten og snart også i Øst Asia, synonymt med mote og kvalitet til den beste prisen. Kleskjedens kolleksjoner er skapt av deres egne designere. "M by Madonna" kolleksjonen vil bli solgt i 28 land verden over.

Bestselger

Madonna, en multi-Grammy artist, barnebok forfatter, moteikon og visjonær, er også en kulturell innovatør av mangfold som appellerer til flere millioner mennesker. Hennes seneste CD - Confessions on a Dance Floor - debuterte på førsteplass i 29 land. Hennes Confession Tour var den mest suksessfulle turnèen av en kvinnelig artist noen gang. "The Confession Tour - Live from London" - dvd/CD har nettopp blitt sluppet.



M by Madonna - kolleksjonen:


=images) value = 0; show(value); }


Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen