68-åring landet skjønnhetskampanje
- Viser at skjønnhet ikke har en aldersgrense.

(SIDE2): Det var i februar det ble kjent at NARS hadde bestemt seg for å bruke skuespilleren Charlotte Rampling (68) i sin høstkampanje, og nå er kampanjen rullet ut.
Naturlig vakker
Bildet er tatt av gründeren av det populært skjønnhetsmerket selv, Francois Nars, og 68-åringen ser intet annet enn faktastisk ut med sine sotede øyne, sterke lepper og adrogyne stil.
- Dette beviser at skjønnhet ikke har en aldersgrense, skriver Huffington Post.
Kampanjen er for merkets nye leppestiftlinje, Adacious, som bli relansert som en del av merkets 20 års-jubileum.
Den britiske skuespilleren har vært en «muse» for Nars i mange år.
- Hun er naturlig vakker. Hun ser sterk ut, samtidig som man kan relatere seg til henne, sier Nars om Rampling.
Charlotte Rampling stuns in the campaign for our Audacious Lipstick collection. More info: http://t.co/pPthbhNCs9 pic.twitter.com/1AzOLiPzcy
— NARSCosmetics (@NARSCosmetics) 1. august 2014
Over 60
Det er lagt i fra daglidags å se kvinner over 40 fronte skjønnhetskampanjer på størrelser med denne, da dette gjerne er forbeholdt pur unge supermodeller. Samtidig ser det ut til at eldre kvinner har «et øyeblikk» i motebransjen akkurat nå.
Samme dag som NARS annonserte at de ville bruke Rampling i sin høstkampanje, annonserte Marc Jacobs at valget deres hadde falt på Jessica Lang (64). Lange skal i likhet med Rampling fronte merkets skjønnhetslinje.
I tillegg har også flere modeller over 60 landet store motekampanjer, blant annet blir The Row nå frontet av en 65-åring og American Apparels unertøyslinje av en 62-åring.