© Jacek Bilski

Kvelden den 18. juni tok markedsføringssjef Christof Thesinga imot prisen for beste fraktbørs 2013 på vegne av bedriften.

«Denne utmerkelsen speiler lojaliteten som kundene våre viser oss. Den gjør godt både for vårt eget image, og imaget til alle brukerne som driver handel via plattformene våre», forklarer en smilende Thesinga.

Beste merke er ikke en laurbærkrans, men motivasjon

Prisen, som ble opprettet av ETM-Verlag, deles ut til aktører som har vært med på å utvikle innovative produkter og tjenester som hjelper transportforetak å forenkle og effektivisere det daglige arbeidet. TimoCom skaffet seg i begynnelsen av juni et forsprang med den nye, integrerte sporingsløsningen TC eMap®.

«Det flotte med det hele er at vi ble kåret til 'Beste merke' nettopp av lesere som har valgt plattformen vår for lastebilsøk og fraktformidling. Et bedre kvalitetsstempel finnes ikke. Det er den beste form for reklame man kan få», fremhever markedsføringssjefen.

Den mellomstore bedriften ser imidlertid ikke på trofeet som en laurbærkrans, men som motivasjon til å fortsette å prestere, samt å bygge videre på og forbedre de systemrelaterte prosessene. Alt i følge en pressemelding fra bedriften selv.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!