Mange har sett Volvos reklamevideo der Faith Dickey går på slakk line mellom to lastebiler i full fart. I september skal hun forsøke å sette ny verdensrekord i Gøteborg.

Det er naturligvis spennende når Volvo først legger ut en film, for deretter å fjerne den. Hva ligger bak? En glipp? Er det noe spennende, eller bare "corporate bullshit" som vises?

Les også: Now you see me - now you don´t

Som vi nevnte, henspeilte overskriften på en kar med usynlighetskappe. Han var ikke så usynlig når alt kom til alt, og det er heller ikke Volvo-filmen.

Nå har nemlig Volvo igjen publisert filmen med intervjuet av den svenske sjåføren som kjørte ny FH med en ballerina spankulerende på taket.

Ballerina-filmen er forøvrig sett omkring tre og en halv million ganger. Så mange jobber ikke hos Volvo, så at den spektakulære filmen har slått an, kan ingen ta fra dem.

Om intervju-filmen var veldig spennende? Tja, kanskje ikke voldsomt. Rull film og døm selv. Vi takker detektiv Arnfinn Horneland for tipset om nypubliseringen... og kan avslutte med at Volvo like etter sendte en ny pressemelding - med link til denne filmen. Dermed var det nok bare vår norske Volvo-organisasjon som var litt ivrige denne gang.

Les også: FH kommer med uavhengig forstilling og tannstangsstyring

Les også: Lanseres i sommer?

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!