- Posten og Bring har i mange år hatt ansvaret for en betydelig del av produksjon og distribusjon av både adressert og uadressert reklame for våre dagligvare- og faghandelkonsepter, sier Carsten Skog, assisterende markedsdirektør i Coop.

- Vår erfaring er at adressert og uadressert reklame utløser salg direkte, og er derfor en svært verdifull reklamekanal for oss, legger Skog til.

Bring tilbyr kundene effekttester for hver kampanje, og Coop har valgt å teste effekten av sine kundeaviser. Resultatet av testene bruker Posten til å skreddersy distribusjonen ytterligere for kunden.

Tester effekten

- Vi vet at DM er en effektiv reklamekanal, og oppfordrer alle kunder til å gjøre som Coop, å teste effekten av sine reklamekampanjer. På den måten får vi verdifull informasjon som vi kan bruke når vi tilrettelegger neste kampanje for kunden, sier Hilde Ebeltoft-Skaugrud, pressesjef i Posten Norge AS.

For å nå fram med budskapene dine må du kommunisere målrettet, Brings effekttester hjelper deg til å gjøre nettopp det, sier Ebeltoft-Skaugrud.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!