-Dette er selvsagt moro. Det er strålende for Vegvesenet å komme så godt ut i sterk konkurranse med andre offentlige og kommersielle bedrifter. For fartskampanjen som skal gå over fire år er det spesielt moro å få en slik pris og oppmerksomhet allerede første året. Det er gjort grundig utredningsarbeid både kommunikasjons- og trafikksikkerhetsfaglig rundt alle elementene i kampanjen, sier Bjarte Skaugset i Kommunikasjonsstaben i Vegdirektoratet i en pressemelding.

Prisen deles med Dinamo og MediaCom, som har vært Vegvesenets samarbeidspartnere i prosjektet.

Det er ikke første gang Statens vegvesen blir hedret med flotte priser for fartskampanjen. I november vant kampanjen prisen som årets holdningskampanje i Gullkorn-konkuransen

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!