Verktøyet gir brukerne bedre sporingsmuligheter. En av de viktigste forbedringene er at kunden nå svært enkelt kan veksle mellom et oversiktsbilde og en mer detaljert rapport som viser forsendelsens bevegelser mellom ulike lokasjoner. I tillegg kan flere forsendelser bli sporet opp samtidig.

 

Tjenesten legger vekt på at kunden skal spare tid, og e-post- og SMS varslinger blir integrert i den nye versjonen.  

- Websporing av forsendelser har blitt meget viktig i transport- og logistikkbransjen, både for bedrifts- og privatkunder. Kundene stiller høyere krav nå enn før og ønsker å kunne følge forsendelsen gjennom hele transporten.

Målet vårt er å sørge for en god og inituitiv design samt pålitelige og moderne tjenester som iveratar dette behovet, sier Informasjonsdirektør i DHL Express Norge, Gurli Høeg Ulverud.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!