Svært mange produsenter ønsker eksterne selgere og salgsapparat.

Det har også sandstrøerprodusenten Autoline hatt. Frem til nå.

Fra 1. juli vil bedriften selv markedsføre Autoline sine produkter gjennom bilforhandlere og påbyggere i det norske markedet.

Det forteller markedssjef Finn-Ero Bustadmo i en pressemelding.

- Dette vil gi oss en bedre mulighet til tettere oppfølging av våre kunder, samt at vi etablerer servicepunkter over hele landet, fortsetter Bustadmo.

Bedriften har tidligere hatt samarbeid med Bevola som har stått for salg og markedsføring av sandstrøerne. Dette samarbeidet opphører nå i sommer.

Autoline har gjennom 23 år utviklet og produsert sandstrøere. Så langt har de levert nærmere 8000 enheter til lastebiler og busser.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!