23948sdkhjf

Fra IBS til Iptor Supply Chain Systems: Spesialist på å håndtere unntak

Iptor Supply Chain Systems har som strategisk mål å hjelpe kundene med å løse sine mest komplekse ordrebehandlinger og utfordringer i en verden hvor unntaket er regelen.

International Business Systems (IBS), et ledende selskap innen ledelse av forsyningskjeder, planlegging, logistikkprogramvare og tjenester, har byttet navn til Iptor Supply Chain Systems.

Organisasjonens fremtidsrettede tilnærming er bygget på deres ekspertise innen nettskybaserte systemer og løsninger som hjelper kundene med å håndtere hele spekteret av kundeordrer og krav.

90/10-regelen

Ny forskning utført av Iptor Supply Chain Systems peker på én grunnleggende sannhet: for mange distribusjonsvirksomheter er ca. 90 prosent av prosesser og bestillinger ren rutine. De øvrige 10 prosentene kan fort skape kaos i bedriften.

– Uten god systemstøtte kan disse unntakene forstyrre den etablerte arbeidsflyten og redusere driftsmarginene, fastslår Jayne Archbold, administrerende direktør for Iptor Supply Chain Systems. – Vi samarbeider med kundene for ikke bare å hjelpe dem med å administrere, men også å styre unntakene. Vi hjelper dem med å redusere kompleksiteten, forbedre effektiviteten og nøyaktigheten, og vi gir dem synlighet i sanntid på tvers av alle deres operasjoner, legger hun til.

Global aktør

Iptor Supply Chain Systems har vokst til å bli en spesialleverandør av pålitelige ERP- og WMS-løsninger til distribusjonssektoren over hele verden. Programmene er støttet av et globalt kundeserviceteam, og kan leveres på arbeidsstedet eller som en administrert skytjeneste.

– Blant våre kunder er det i dag over 17 prosent som benytter seg av våre skytjenester. Vår ekspertise innen dette og administrerte tjenester gjør at vi kan hjelpe kundene med å integrere med sine partnere, oppstrøms og nedstrøms, og hurtig tilpasse seg nye muligheter. Det betyr at de kan fokusere på sin kjernevirksomhet og unntakene, mens vi tar oss av infrastruktur og tilkobling. Vi er en fullverdig partner med fokus på å hjelpe kundene med å løse deres mest komplekse ordrebehandlinger og utfordringer, hevder Jayne Archbold.

Kommenter artikkelen
Anbefalte artikler

Nyhetsbrev

Send til en kollega

0.125