Damm SL-28M maskinslep kan også beskues på Gardermoen.

Dette er et chassis-design som ifølge Nor Slep selv setter en helt ny standard i markedet i forhold til stabilitet, styrke, hastighet og design.

Nor Slep har siden våren 2012 jobbet med å ta frem den nye tippsemien. Hengeren er konstruert i høykvalitets stål, og har blant annet blitt stresstestet i avansert 3D simulering.

Hengeren har blant annet SAF CD Intradisc akslinger, hydraulisk skyveboggie, hydraulisk king pin, akselløft, medsporende aksling samt Danfoss superflow hydrauliksentral som sammen med et meget smidig hydraulisk opplegg, bidrar til markedets raskeste betjening av tipp. Hengeren vil kunne leveres med både Gullkant dumper, halfpipe dumper samt asfaltbalje.

Hvordan herligheten ser ut, må du vente til TRANSPORTmessa for å finne ut. Er det premiere, så er det premiere. Nor Slep vil nemlig ikke vise konseptet før messa brakter løs.

Nor Slep har med sin nye QUADROwall chassis design videreført sin lange erfaring med utvikling og produksjon av tippsemitrailere. Nor Slep har levert tipputstyr på det norske markedet i 30 år.

Ellers vil det på Nor Slep sin stand bli vist frem følgende produkter:

Langendorf HalfPipe semitrailer, Mercedes Benz Actros trekkvogn med Nor Slep skivepåbygg, Nor Slep SL-28KT kroktippslep, Nor Slep PHV-18T Gullkant tippkjerre, Damm SL-28M maskinslep, nye Volvo FH vil stå koblet på premieresemien.

Bedriften viser også frem Langendorf HalfPipe semitrailer på sin stand på TRANSPORTmessa

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!