I følge Valtra var det å velge en traktor lett for Julenissen, i og med at både han og Valtra er fra det høye nord.

Julenissen er spesielt fornøyd med at Valtras traktorer fungerer like effektivt i den kalde Lappland som i varmen i Brasil.

Ifølge avtalen vil julenissen vises på en rekke måter i Valtras markedsføringsaktiviteter. Alle traktorer som produseres i løpet av november og desember vil ha et spesielt klistremerke på hytta, samt et julekort vedlagt hvor den nye eieren inviteres til å delta i en konkurranse.

Førstepremien er et besøk både på Valtras fabrikk i Suolahti, samt hos selveste Julenissen Santa Claus.

The Santa Claus Foundation er en internasjonalt aktiv organisasjon som donerer en del av sine inntekter til veldedighet.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!