Den nye luekolleksjonen, utviklet i samarbeid med Sätila of Sweden, har doblet L.Bradors omsetning de siste to månedene. Kolleksjonen omfatter designede luer med høy funksjon og kvalitet, til bruk både på jobben og i fritiden.

- Samarbeidet med Sätila er naturligvis et stort fremskritt. En salgsøkning med 98 % på to måneder er vi selvsagt svært fornøyd med, sier Tommy Larsson, Brand Manager på L.Brador.

I den nye kolleksjonen som er utviklet sammen med Sätila, er det fire ulike modeller i en rekke ulike farger og mønstre. Fra en tynnere, veldesignet bomullslue og litt tykkere ribbestrikket variant til en vindtett modell og den varme fuskepelsluen, som er så populær i vinter, med lange øreklaffer og borrelåslukking.

L.Bradors målgrupper befinner seg først og fremst innen bygg og industri. En del av den seneste suksessen er at det nye luesortimentet faller i smak hos nye og bredere målgrupper som for eksempel ungdommer, som til vanlig kjøper luene hos de store sportskjedene. Nå handler de også hos Skyddas forhandlere. 

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!