- Det er flere årsaker til at vi nå bytter navn, sier administrerende direktør Tom Johansen i en pressemelding til tungt.no. "Standard" har lenge tilhørt historien, i den forstand at kunder og andre kun har brukt første delen av navnet vårt de siste 10-15 årene.

I januar 2011 flyttes hovedanlegget vårt til Bommestad, og vi forlater dermed Nanset-området for godt. Derfor mener vi at tiden er inne for å modernisere navnet.

- I tillegg til at NASTA er en konsis forkortelse av vårt tidligere navn, er det et sterkt og fremtidsrettet firmanavn. I konkurranse med store aktører vil det være viktig å ha en klar profil. Derfor har vi valgt å bruke selve firmanavnet som logo og varemerke. NASTA ønsker å fremstå som et unikt og godt valg - en målsetting som vi håper og tror at den nye logoen vil være med å understøtte.

Endring av navn og logo medfører ingen annen endring av organisasjonen eller ansvarsområder.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!