I et marked preget av pessimisme og uroligheter går Skanska Bolig offensivt til verks og satser stort på merkevarebyggende og salgsutløsende prosjektkommunikasjon.

- Dinamo har med sine kreative evner vist at de forstår våre utfordringer i et tøft marked. Vi gleder oss veldig til å sette i gang med Dinamo på en rekke prosjekter i tiden som kommer, sier ansvarlig kommunikasjonssatsingen hos Skanska Tove Elisabeth Lutdal.

- Vi er allerede i gang med prosjekter i Stavanger, Bergen, Kristiansand og Trondheim, og det å jobbe med noe som betyr så mye for folk som sin egen bolig er noe vi gjør med stor grad av ydmykhet og engasjement, sier kundeansvarlig Haagen Sæther-Larsen som er svært fornøyd med å vinne Skanska Bolig kontoen som kom til kommunikasjonshuset på Lagåsen gjennom en pitch.

Les hele saken

Svein-Ove Arnesenredaktør tungt.no

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep, og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!