Microsoft Office 2007

PDF fra nye Office

Slik lager du PDF direkte fra Office 2007.

Sist oppdatert

Har du gått til anskaffelse av nye 2007 Office finnes det et smart tilleggsprogram som gjør at du kan lage PDF-filer direkte fra Office. Tillegget kan du laste ned ved å klikke på denne lenken som tar deg til en side hos Microsoft. Alternativt kan du søke på "PDF" i søkefeltet på www.microsoft.com og du finner programmet.

Installeringen er selvforklarende og når du er ferdig får du opp et valg under "Lagre som" der du kan velge PDF. Det gjør at du for eksempel kan lage PDF-filer fra Word- eller Excel-dokumenter.

Du kan lagre PDF-er fra hele åtte programmer som er en del av Office 2007: Word, Excel, Access, PowerPoint, InfoPath, OneNote, Publisher og Visio.

For en guide til hvordan du gjør dette i hvert enkelt programm, kan du følge denne lenken.

Denne saken ble første gang publisert 23/07 2007, og sist oppdatert 05/05 2017.

Les også