Ed Hardy - designer for de feite, ferdige førtiåringene

Hardy-gubbene

En designer får ikke alltid kundene han helst ville hatt.

Publisert Oppdatert

Ed Hardy har virkelig slått gjennom som designer.

En mengde kjendiser har trykket de rocka T-skjortene, capsene og bikiniene til sine respektive bryster, hoder og rumper.

Men er det ikke noe som skurrer her?

De fleste brukerne av merket, som er overstrødd med hodeskaller og flammer, tilhører generasjonen FFF - Førti, Feit og Ferdig.

Det er liksom blitt et merke som foreldre og besteforeldre kler seg ut i når de skal på konsert med Phil Collins og virkelig slaa sig løs.

Se på bildene og døm selv.

Les også:

Sinnataggen Vinnie som modell

20 fargerike sneakers

God, gammel årgang

Slik trener kjendisene

Nyttige tjenester

Regn ut

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag