GROOMING I SÆRKLASSE

Ford-lansering

Motebransjens gullgutt, Tom Ford er endelig klar for det norske markedet. Snart kan du kjøpe hans ekselente dufter og groomingserie i et knippe utvalgete butikker.

Tom Ford slipper denne groomingserien for menn i Norge om kort tid.

Tom Ford slipper denne groomingserien for menn i Norge om kort tid.

Publisert Oppdatert

Det er få, om noen, som kan måle seg med Tom Ford. Motebransjens wonderboy har en cv de fleste ville drept for. I 2004 forlot han Gucci- imperiet etter å ha reist det fra fallitt til helt nye høyder.

Året etter lanserte han sitt selvtitulerte brand, og med jernhånd har Tom Ford skapt seg et imperium som kan skilte med flere priser og utmerkelser enn noen andre. Med kleskolleksjoner, solbriller, kosmetikk og ikke minst parfymer har han skapt et univers som har horder av trofaste fans. Det ryktes at han har siste ord i hva, hvor og hvordan, og når det kommer til markedsføring, står enten Tom foran eller bak kamera.

Og endelig lanseres deler av hans produksjon på det norske markedet. Men tradisjonen tro er det ikke snakk om noen masselansering. Kun få utvalgte butikker er funnet verdig til å selge denne innovative og eksklusive serien. For oss gutta er det nå mulig å kjøpe hudpleieserien Tom Ford for menn på eksklusive Gimle Parfymeri i Oslo, men bor du utenfor Oslogryta kan du shoppe online på www.parfymeri.no.

Tom Ford for menn har alt du trenger for å holde fasaden inntakt og selvfølelsen på topp.

Tom Ford for menn har alt du trenger for å holde fasaden inntakt og selvfølelsen på topp.

Vi har testet serien, og forstår godt at den har slått an hos grooming-interesserte menn verden over. Du får alt du trenger for den daglige pleie, og litt til. Prismessig ligger serien i det øvre sjikt med sine 215 kroner for en lipbalm og 1120 kroner for Skin Revitalizing Concentrate.

Nyttige tjenester

Regn ut

FORUM

Underholdning

Tjenester fra Nettavisen

Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag
Nettavisen, Annonsebilag