NICOLE KIDMAN (40) har alltid vært nøye med hvilke filmroller hun sier ja til. Derfor kommer det overraskende på mange at hun nå har signert en lukrativ kontrakt med Nintendo, og stiller opp i en europeisk reklamekampanje for det nye spillet «More Brain Training from Dr Kawashima: How Old Is Your Brain?».

Om ikke lenge dukker den australske filmstjernen opp på TV-skjermer og i aviser rundt om i Europa. Ifølge smarthouse.com viser den nye Nintendo-reklamen en avslappet Nicole sittende på en sofa, mens hun spiller Nintendo og «trener» hjernen.

I god reklamestil bekjenner Nicole sin begeistring for det nye produktet sitt.

- JEG ELSKER AT NINTENDO tilbyr sine kunder selvhjelpsprodukter som «Brain Training». Ved å trene hjernen min føler jeg at hodet mitt blir yngre, sier hun.

Les hele saken

Vi setter stor pris på kommentarer og innspill i debattene våre. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Takk for at du bidrar i debatten!