Spørsmål til jordmor:
Fikk hastekejsersnitt 2 uker på overtid. Opplever att det å ha samleie er fryktelig vont. Det svir og føles veldig trangt og min sambo kan/får ikke komme in mer enn litt selv om vi tar det meget rolig. Føles litt som jeg skal sprikke. Har nesten mistet gleden med sex føler jeg. Har vart på kontroll ca 9 uker etter KS hos gyn, hade ikke hatt samleie da. Hva kan det være?

Svar:
Det kan være så enkelt at du har tørre slimhinner. Dersom du er heldig å ammer barnet deres, så er det en vanlig plage for mange slik du beskriver det. Da hjelper det å bruke glidekrem.Den heter Glid og du får kjøpt den på apoteket. Viktig også at du føler deg skikkelg kåt/våt før evt penis trenger inn i deg. Om det ikke hjelper og kanskje uansett så er det bra for deg å få en ny sjekk. Lykke til!
Nyttige tjenester
FORUM
Underholdning