Spørsmål til jordmor:
jeg er ei jente på 20 år.fikk mitt første barn når jeg var 18.sliter veldig med deprasjon å sånn,å tenker at livet er alt for kort!!jeg å min kjæreste har lyst på et nytt barn,syns du det er tidlig? håper på svar..

Svar:
Hei! Jeg synes at du bør få hjelp med det du sliter med får du "går" på et nytt svangerskap/barn. Det er ikke bare solskinnsdager med to små barn i huset, så det er derfor viktig at du er frisk og har overskudd før du begynner på nytt. Kan jeg hjelpe deg noe mer så skriv opp mail adressen din til meg, så tar jeg nærmere kontakt med deg.(Den ser bare jeg om du skriver den her på bam siden.)