Mensen

Publisert Oppdatert

Spørsmål til jordmor:

Hei. Vi prøver å bli gravide, men jeg skjønner meg ikke helt på kroppen min om dagen. Sluttet på p-pille i vår hadde da mensen 2 ganger før den ikke dukket opp før etter 10 uker. Så kom den regelmessig 3 ganger, men så dukket den opp 4 dager før tiden og nå kom den 3 dager etter. Spottet i 5 dager før den kom. Før jeg begynte med pillene var den helt regelmessig, nesten på time. Kan det være pillene som fortsatt tuller med meg eller er det bare helt naturlig at det er på denne måten?

Svar:


Det er fullt mulig at det er rester av hormoner i kroppen din.Vi ser ofte at menstruasjonene kan bli uregelmessige etter en tids p- pille bruk. Hos noen kan det ta opptil 2 år. Det du kan gjøre er å ta kontakt med en akupunktør. Det er mange kvinner som har fått god hjelp av noen behandlinger. Det er ikke farlig å prøve det. Lykke til!

Nyttige tjenester

FORUM

Underholdning