Spørsmål til jordmor:
jeg har aldri hatt naturlig stabil mens, men etter 4 år på p-pille, ønsker vi/jeg nå å bli gravid. hva foreslår du at jeg skal gjøre hvis jeg ønsker å finne ut om eggløsning og fertilitet? jeg er engstelig for om jeg kan bli gravid da jeg nesten aldri har friskt blod, mensen varer i 1 dag og er som sagt ikke stabil.

Svar:
Hei!Jeg ser at du har en utfordring, men dette kan ordne seg. Det vi ser er at det kan ta litt tid når at man har stått på P-piller før en får regelmessig menstruasjonssyklus. Den tiden, som kan ta et år er det ikke så mye en kan gjøre, bare være tålmodig. Fortsetter menstruasjonen din å være uregelmesseig etter det så kan det være  at noen behandlinger hos en akupunktør kan hjelpe. Det er det flere kvinner som har gode erfaringer med det. Lykke til, dette ordner seg. Har du flere spørsmål så kom tilbake til oss.