Spørsmål til jordmor:
Jeg har den siste uken fått en del utflod, når jeg beveger meg og får et ¨trykk¨ kommer det noe som ligner på uttynna melk og det kommer i så store mengder at det føles som jeg kunna ha tissa på meg. Inni kjeden er det mer tykk utflod, ser ut som oppsmuldra papir i tykke flak. Vert hos legen, men hun hjalp meg ikke mye, prøvd sopp-kur men hjalp ikke. Også hatt en hel del press nedover. Mulig hodet er festet også da? Så hva er dette, jeg har tenkt om det kan være slimproppen eller fostervann?? Er i uke 30. Takk for svar..

Svar:
Det er litt vanskelig for meg å si sikkert hva dette er siden jeg ikke kan ha deg på kontoret for en grundig undersøkelse. Jeg synes at du skal ta kontakt med legen din igjen. Si at du ikke har blitt bra. Hun bør ta en prøve, og så finne ut hva dette er. Stå på, det er ikke riktig at du skal ha det slik i 10 uker til uten at det blir undersøkt hva det er, eller om det er normalt. Ta kontakt igjen om hun ikke kan hjelpe deg, så skal jeg prøve.Legg det evt. neste spørsmålet ditt inn på "spør jordmor " siden.