Spørsmål til jordmor:
Hatt 2 sa. prøver nå og bli gravide igjen. Plaget med blødninger. 5mnd siden siste sa. Nå har jeg blødning og eggløsning samtidig,noe som er litt upraktisk! Kan jeg bli gravid selom det blør? Kan det skyldes hormonkaos?

Svar:
Jeg tror kroppen din trenger å bli helt "frisk" før dere blir gravide. Du kan bli gravid selv om du blør, men som du sier selv høres det ut som om det er noe kaos i hormonene dine. Du kan få medisiner som kan regulere blødningene/ hormonene dine. Det vet antagelig fastlegen din om, ellers så kan han henvise deg til en gynekolog. Ellers så har vi god erfaring med akupunktur. Noen behandlinger hos en akupunktør som har erfaring, kan hjelpe deg, helt sikkert. Lykke til!